BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 22 mars 2010

The Expendables - 2010


En film som jag ser fram emot riktigt mycket är kommande The Expendables.
Regisserad av Sylvester Stallone som senast gav oss den helt fantastiska gorefesten, Rambo!
Än en gång spelar han huvudrollen i sin egen film och denna gång har han sällskap av inga mindre än bl.a Jason Statham, Jet Li och vår egen Dolph Lundgren!
Detta kan ju bara bli bra!
Räknar med grymma fightscener, stora vapen och blodigt jävla våld i mängder och av trailern att döma så blir det precis det som serveras.

Filmen handlar om ett gäng legosoldater som skickas till Sydamerika för att störta en diktator, men det går inte riktigt som planerat.

The Expendables har U.S.A-premiär den 13:e Augusti.






3 kommentarer:

jem sa...

För helvete!
Inget som Sylvester Stallone pillar på KAN bli bra! Har du inte sett skit som han själv visar sin löjligt fula nuna i... Rocky.... Rambo... sen kan jag inte mer adriaaaaaaan!!!
Hallå!
Hans mamma spår i RÖVHÅL!!!
Nej ska sånna som sly agera?!
Då ser jag hellre MOMS-teatern. De är i alla fall duktiga!

Dick Winchester sa...

Hahaha:D
Rocky klarar jag mig utan, men Rambo är da shit:)

jem sa...

Eeeeeeeeee?